مرطوب كننده هاي پوست

مطالب خبري و سرگرمي

مرطوب كننده هاي پوست

۱۷ بازديد

همه چيز در مورد مرطوب كننده هاي پوست : حفظ رطوبت پوست يكي از اصل هاي مراقبت از پوست است. در حقيقت، مرطوب كردن پوست باعث حفظ جواني و شادابي پوست مي شود. به همين دليل استفاده از كرم مرطوب كننده اهميت زيادي دارد و مرطوب نگه داشتن پوست را بايد جدي بگيريد.

هر كدام از مراحلي كه در روتين مراقبت پوستي روي آن‌ها تأكيد داريم، مزاياي بسيار زيادي در داشتن چهره‌اي شاداب و درخشان دارند، رعايت يك روتين براي پوست و موي شما به‌صرفه‌تر از آن است كه هزينه زيادي را صرف لوازم‌آرايش كنيد. حتي اگر طرفدار هميشگي لوازم آرايش هستيد، اگر به روتين مراقبتي‌تان توجه نكنيد، بايد بگوييم متأسفانه به‌زودي بايد دوبرابر هزينه كنيد تا پوستتان را درمان كنيد! مزاياي استفاده از انواع مرطوب كننده كم نيستند كه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

مزاياي استفاده از انواع مرطوب ‌كننده هاي پوست

تنظيم روغن طبيعي پوست
به نظر مي‌رسد انواع پوست چرب براق‌تر به نظر مي‌رسند و روغن اضافي آن باعث مي‌شود استفاده از آرايش در طول روز چالش برانگيز باشد. خوشبختانه مرطوب كننده هايي وجود دارند كه مخصوص پوست چرب فرموله شده‌اند و مي‌توانند به تنظيم سطح چربي كمك كنند.

ضد پيري

با افزايش سن، علائم پيري كم‌كم خودشان را نشان مي‌دهند. پوست ما از قابليت ارتجاعي كمتري برخوردار مي‌شود، در هنگام لمس خشن‌تر مي‌شود و شروع به ايجاد خطوط و چين‌وچروك مي‌كند. برخي از انواع مرطوب كننده  مي‌تواند به خنثي‌كردن اين علائم پيري كمك كنند. رتينول به دليل كيفيت لايه‌برداري كه دارد، باعث مي‌شود پوست روشن‌تر به نظر برسد و همچنين باعث كاهش خطوط ريز مي‌شود و به همين جهت يكي از عناصر محبوب در فرمول‌هاي ضد پيري مراقبت از پوست است.

مرطوب كننده اي را انتخاب كنيد كه كمي از تركيباتش را به اين ماده اختصاص داده باشد. براي آن كه مرطوب كننده مناسب خودتان را بين انواع مرطوب كننده پيدا كنيد، بررسي تركيبات آن‌ها به شما كمك خواهد كرد. برخي از محصولات، حاوي تركيبات مضر بوده و برخي از انواع مرطوب كننده مرغوب و مفيد هستند.

 

https://healthana.ir/همه-چيز-در-مورد-مرطوب-كننده-هاي-پوست/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.