آرشیو مرداد ماه 1399

مطالب خبري و سرگرمي

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

۶۵ بازديد

ده تكنيك براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل


نام دامنه وب سايت

نام دامنه بايد كوتاه باشد. البته هميشه اين مساله امكان پذير نيست،

متا تگ عنوان

يكي از مهمترين متاتگ در سئو كه تاثير مهمي براي قرار گيري سايت در صفحه اول گوگل دارد، متاتگ عنوان يا همان title است. يكي از اولين مكان هايي كه هم توسط گوگل بررسي مي شود، عنوان صفحه است. عنوان صفحه بايد بين 30 تا 60 كاراكتر باشد و كلمات كليدي اصلي نيز در آن به كار رود. بهتر است كه بين كلمات كليدي با كاراكترهاي خاصي مانند – يا | فاصله انداخته شود.

متا تگ توضيحات

متا تگ توضيحات در صفحه سايت شما نشان داده نمي شود اما يكي از عوامل مهم در قرارگيري آن در صفحه اول گوگل است. اين متاتگ فقط در صفحه نتايج جستجوي گوگل نمايش داده مي شود و بايد در آن شما بيان كنيد كه محتواي اصلي اين سايت در مورد چه چيزي است.

تگ عنوان H1

اين عنوان مقاله شماست و در بالا محتواي سايت قرار مي گيريد مانند عنوان همين مقاله. اين بايد با متاتگ عنوان شما متفاوت باشد و نبايد به صورت سئو نوشته شود، البته كلمه كليدي بايد در آن نوشته شود اما بايد كاربرپسند باشد.

پيچ رولپلاك نماي ساختمان

۶۸ بازديد

پيچ رولپلاك نماي ساختمان و ريزش سنگ نما.

آشنايي با پيچ رولپلاك نماي ساختمان و شناخت خطرات ناشي از ريزش سنگ نماي ساختمان :

اساسي ترين نگراني مديران و صاحبان ساختمان در مورد نما ، افتادن سنگ هاي نما و خطرات سقوط آن بر روي افراد و ماشين مي باشد .و هميشه پيشگيري بهتر از تاسف و پشيماني و اقدام بعد حادثه مي باشد .

لذا با ديدن اولين نشانه هاي لق بودن و افتادن سنگ نما هر چند كوچك و به ظاهر بي اهميت اقدام به پيچ رولپلاك وايمن كردن سنگ نما كنند.پيچ رولپلاك اساسي ترين راهكار براي جلوگيري از ريزش مجدد بقيه ي سنگ ها مي باشد .