ویژگی های منحصر به فرد ساعت های هوشمند

۱۵ بازديد
  1. قابلیت پوشیدن : ساعت‌های هوشمند را می‌توان به راحتی روی مچ دست قرار داد و به راحتی با داشتنشان به جاهایی که گوشی موبایل دسترسی ندارد رفت و آمد کرد.
  2. سیستم عامل و نرم افزار ویژه : ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل و نرم افزار ویژه‌ای که با گوشی هماهنگ شده است، قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهند که گوشی موبایل نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.
  3. طراحی خاص : ساعت‌های هوشمند در طراحی خود به صورت خلاقانه و منحصر به فرد عمل کرده‌اند و برخلاف گوشی موبایل که همه به شکل و شمایلش شبیه هم هستند، ساعت‌ها به صورت متنوعی و شکیلی طراحی شده‌اند.
  4. اطلاعات بهداشتی : ساعت‌های هوشمند می‌توانند به شکلی طراحی شوند که اطلاعاتی از هدف‌ها و فعالیت‌های تمرینی کاربر را جمع آوری کنند و راهنمایی‌های ضروری را در راستای بهبود وضعیت حساب کاربر بدهند.

همه ما از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنیم، اما ساعت نیز یکی از دستگاه‌های هوشمند است که در حال حاضر از آن استفاده می‌شود. علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید، ساعت جایگزین مناسبی برای گوشی موبایل است.

چرا باید در کنار گوشی از یک ساعت هوشمند استفاده کنیم ؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از ساعت هوشمند در کنار گوشی موبایل استفاده کنید، از جمله:

  • سطح مقاومت مناسب

ساعت هوشمند قابل استفاده در هر شرایطی است و سطح مقاومت آن بالاتر از گوشی هوشمند است. واژه‌هایی مانند ضدآب، ضدضربه، و ضد گرد و غبار گزینه‌هایی هستند که امروزه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارند. همچنین، برخی از ساعت‌های هوشمند از یک صفحه لمسی قوی‌تر و مقاوم‌تر تجهیز شده‌اند.

 

  • راحتی در مسافرت و سهولت استفاده

 

ساعت هوشمند با کمک یک بند، کوچک و قابل حمل است و حتی وزن آن نیز بسیار کمتر از گوشی موبایل است. برای مسافرت و انجام امورات روزمره ، ساعت‌های هوشمند مناسب می‌باشند، زیرا از نظر اندازه و ارزانی بهتر از گوشی موبایل هستند.

 

  • گوش‌دادن و کنترل موسیقی

با ساعت هوشمند می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی راه بروید و در صورت تمایل آهنگ را تغییر بدهید. همچنین قادر به کم و زیاد کردن صدای آهنگ خواهید بود. این کار علاوه بر این که بسیار هیجان انگیز است در مصرف باتری گوشی شما نیز صرفه جویی می‌کند به این معنا که نیازی نیست تمامی کارها را با گوشی انجام دهید. علاوه بر این اگر باتری موبایلتان رو به اتمام است می‌توانید با هدفون بی‌سیم خود به ساعت  متصل شده و به‌راحتی آهنگ گوش دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.